صداها
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : طناز

زنگوله بال+سرخس+صبح توس

 

ورود بیش از ۲۰ هزار قطعه پرنده کمیاب «زنگوله بال» برای زمستان گذرانی به سرخس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرخس از ورود بیش از 20 هزار قطعه پرنده کمیاب «زنگوله بال» برای زمستان گذرانی به شهرستان سرخس خبر داد.

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : طناز


جشنواره فیلم عمار

 

اکران گسترده فیلم های جشنواره عمار درتربت جام

مسئول مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار درتربت جام از اکران گسترده چهارمین جشنواره فیلم عمار دراین شهرستان خبردارد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : طناز

فاطمی

 

جشنواره عمار راه نجات هنر سینما از ریزش ارزش‌ها است

حجت الاسلام فاطمی جشنواره عمار را یک نیاز ضروری برای حفظ ارزش ها برای جامعه هنری دانست.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : طناز

تذکر

صبح توس گزارش می دهد:

۱۶ تذکر یک نماینده مجلس به رئیس جمهور و وزراء در طول سه ماه + متن تذکرات

شروع دولت یازدهم تاکنون با حواشی زیادی مواجه بوده است که نمایندگان مجلس بنا بر وظیفه قانونی خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تذکراتی را به رئیس جمهور و وزراء ارائه کرده اند.



ادامه مطلب ...
شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 8:24 ::  نويسنده : طناز
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، انقلاب اسلامی را مبتنی بر آموزه های دینی و تفگر برگرفته از اصل ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم در شکل گیری نظام دانست.
5

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی که بمناسبت حماسه نهم دیماه در جمع مردم تربت حیدریه سخن می گفت اظهار داشت : تاریخ انقلاب اسلامی نماد روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که اگر این رویدادها شکل نمی گرفت انقلاب نمی توانست بعنوان یک حرکت بزرگ سیاسی ، دینی و عبادی بر دنیای امروز ایفای نقش کند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : انقلاب اسلامی ایران از این روزهای بزرگ الهام می گیرد و تغذیه می شود.

وی گفت : حضور ملت ایران در حماسه نهم دیماه سال ۸۸ برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود و راه را برای تداوم بالندگی و حرکت عزت بخش نظام در مسیر خود هموار کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت : انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و تفگر برگرفته از اصل ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم در شکل گیری نظام است و این دو رکن کلیدی نظام به شمار می رود.

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی گفت : خداوند اراده کرد که با سیاست و مدیریت رهبری صالح جامعه نزدیک ترین رابطه را داشته باشد وتا زمانی که  این رابطه حاکم باشد جامعه و نظام اسلامی به سمت قله در حرکت خواهد بود.

وی به سایر نظام های سیاسی دنیا اشاره کرد و افزود: نظام های سیاسی دنیا ابزاری در دست صاحبان قدرت هستند که با اراده آنان هر روز در کشورهای مختلف جهان شاهد نفاق و تفرقه، درگیری و کشتار مردم بی گناه هستیم تا افکار پلید و شیطانی خود را بر این جوامع حاکم کنند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : در هیاهوی این دنیا ، نظام سیاسی متولد شد که محور آن را یک فقیه و اسلام شناس در دست دارد و مردم مسلمان تکیه گاه و بازوی قدرتمند او هستندکه این نظام سیاسی جوشیده از آموزه های دینی است.

وی گفت : استکبار جهانی رهبری نظام را هدف قرار گرفته و در تهدیدات و تحریم ها می خواهد این رکن اساسی کشور را از بین ببرد  اما اگر جنگ ۸ ساله را توسط صدام ملعون بر این کشور تحمیل کرد این ملت با دفاع مقدس جانانه خود نکذاشتند یک وجب از خاک این مملکت به تاراج برود و بدست بیگانگان بیفتد ، اگر فتنه ۸۸ را رقم زدند بازهم با مدیریت رهبری حکیمانه نظام و هوشیاری ملت با بصیر و زمان شناس ایران اسلامی این فتنه خنثی شد و اگر تحریم و تهدید را بر این ملت تحمیل کردند بازهم این نظام و ملت با استقامت ، صبر و پایداری در برابر تحریم ها و تهدیدات ایستادگی کردند و از عزت و شرف خود پا عقب نگذاشتند.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی ابراز داشت : آنچه که در ایران اسلامی توطئه ها را خنثی می کند حضور رهبری صالح و پایبندی مردم به رهبری نظام است که این پیوند زمینه پیروزی بر دشمن و هموار نمودن مسیر ملت ایران در رشد و بالندگی است.

حرکت مردم تربت حیدریه در ۹ دی ۵۷ حرکتی بزرگ و استثنائی بود

وی در ادامه به قیام مردم تربت حیدریه در نهم دیماه ۵۷ اشاره کرد و عنوان داشت : مردم این شهرستان توانستند تاریخ انقلاب اسلامی را با حرکتی افتخار آفرین و اقتدار آفرین موفقیت ویژه ای ببخشند و مزدوران شاهنشاهی را که بر سرنیزه قدرت شیطانی خود نشسته بودند از شهر بیرون کرده و با پائین کشیدن مجسمه شاه ملعون زمام امور شهر را بدست بگیرند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : حرکت مردم تربت حیدریه در ۹ دی ۵۷ حرکتی بزرگ و استثنائی بود که با تقدیم ۱۰ شهید و ۱۲ جانباز و عقلانیت برگرفته از بصیرت و شجاعت توانست شهر را از وجود ایادی شاه پاک سازی کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دو توصیه را برای مردم یادآوری کرد و افزود : اگر می خواهیم به جایگاه واقعی اقتصادی خود برسیم باید دو نکته را رعایت کنیم، اول اینکه باید به سمت تولیدات داخلی رفته و با دانش و علم برگرفته از تخصص و تعهد ، آنچه که نیاز اساسی کشور است را تولید و به بازار عرضه کنیم و ثانیا در مصرف نیازهای اساسی کشور سعی کنیم بهینه و صحیح مصرف کنیم که امید می رود با این دو عمل این کشور و نظام به جایگاه اقتصادی بزرگ در منطثه و دنیا تبدیل شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات در بخش اقتصادی بزرگ شدن دولت است، تا زمانی که دولت کوچک نشود مشکلات اقتصادی وجود دارد.

ابوترابی در پایان خاطر نشان کرد: دولت چند برابر حجم خود بزرگ شده و هرچه در آمد دارد باید خرج هزینه های جاری خود کند که این امر مشکلات اقتصادی برای کشور دارد.

شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 8:22 ::  نويسنده : طناز


دستگیری+کارمند+رشوه+صبح توس

در طرقبه؛

دستگیری ۳ کارمند به دلیل اخذ رشوه

3 کارمند یکی از ادارات شهرستان طرقبه شاندیز به دلیل اخذ رشوه دستگیر شدن

شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 8:22 ::  نويسنده : طناز
اخبار استان > کاروان پیاده گنابادی دچار سانحه گردید
 
 
کاروان پیاده زائران امام رضا (ع) که از گناباد به سمت مشهد در حرکت بودند در 60 کیلومتری مشهد دچار سانحه گردیدند.
karevan

به گزارش صبح توس به نقل از پایگاه خبری سرجو، کاروان پیاده زائران امام رضا(علیه السلام) که از گناباد به سمت مشهد در حرکت بودند، صبح امروز در ۶۰ کیلومتری مشهد و حوالی زیارتگاه امامزاده سید محمد(سلام الله علیها)، توسط تریلی بنز دچار سانحه گردیدکه طبق آخرین خبرها تا کنون ۸ کشته بر جای داشته است.

 

شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : طناز
اخبار استان > افزایش ۱۱ درصدی تولید عسل در چناران
 
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چناران از افزایش 11 درصدی عسل در این شهرستان خبر داد.
عسل+چناران+صبح توس

به گزارش صبح توس، محمد رضا قوسیان مقدم، اظهار داشت: با وجود کاهش میانگین تولید عسل طبیعی کندوها به دلیل کاهش بارندگی ها و سرمای اواخر زمستان گذشته، برداشت عسل در یک سال گذشته در چناران بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است.

 

قوسیان مقدم افزود: گرچه امسال میانگین تولید هر کلنی عسل از ۴/۱۰ کیلوگرم به ۱/۸ کیلوگرم کاهش یافته است اما به دلیل افزایش ۷۰ درصدی تعداد کلنی ها در شهرستان، میزان برداشت کل نیز افزایش یافت.

 

وی با اشاره به ظرفیت تولید عسل بسیار مرغوب در زنبورستان های ارتفاعات بینالود و هزار مسجد شهرستان، افزود : امسال ۳۱۱ زنبور دار شهرستان بیش از ۳۲۹ تن عسل از ۴۱ هزار و ۲۳۴ کلنی برداشت کردند که بیانگر افزایش ۱۱ درصدی تولید عسل در مقایسه با سال قبل است.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 4056
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1