صداها
 
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : طناز
اخبار استان > کمک ۲۰۰ میلیون تومانی فرهنگیان استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات
بدون نظر
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد
کمک ۲۰۰ میلیون تومانی فرهنگیان استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۷ ب.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کمک 200 میلیون تومانی فرهنگیان خراسان رضوی به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
مدسیدجواد حسینی مدیر آموزش وپرورش خراسان رضوی

به گزارش صبح توس، سیدجواد حسینی در این خصوص گفت: فرهنگیان استان در سال جاری با اختصاص بخشی از حقوق خود ۲۰۰ میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

 

وی  در دیدار با مسئول و معاونان ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: فرهنگیان استان در سال جاری به صورت داوطلبانه در طرح همیاری بازسازی عتبات عالیات شرکت کرده و تاکنون حدود ۰۰۲ میلیون تومان به صورت کسر از حقوق به این امر اختصاص داده‌اند.

 

وی تمسک به کتاب خدا و اهل بیت عصمت و طهارت را راه نجات خواند و شرکت در امور مذهبی را موجب کسب منفعت برای فرد و جامعه عنوان کرد.

 

حسینی افزود: فرهنگیان خراسان رضوی به واسطه عشق و ارادت عمیق به خاندان عصمت و طهارت در حالی بخشی از حقوق ثابت خود را به این امر خیر اختصاص داده‌اند که در ۱٫۵ سال گذشته به جز حقوق ثابت دریافتی دیگری نداشته‌اند.

 

جعفر دهنوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی نیز در این جلسه، کار و تلاش برای اهل بیت(ع) را ره‌توشه آخرت خواند و بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان رضوی در مسیر معنوی بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.

 

محسن ازغندی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به برگزاری ۹ جلسه مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از توزیع بیش از ۱۵۰ هزار پاکت در سطح نواحی مشهد و آماده‌سازی و ارسال بیش از ۰۰۵ هزار پاکت به ادارات، نواحی و شهرستان‌های خراسان رضوی برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی خبر داد.

 

وی گفت: فرهنگیان خراسان رضوی در ۱۰ ماه گذشته به طور متوسط حدود ۲۰ میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده و ۱۰ میلیون تومان کمک‌های دانش‌آموزی نیز از ماه جاری به سقف کمک‌های فعلی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در راستای بازسازی عتبات مقدس اهل بیت (ع) افزوده خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 4056
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1