صداها
 
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:55 ::  نويسنده : طناز
در مشهد؛
مسابقات بازی PES 2013 انتخابی جام جهانی برگزار می شود
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۴ ق.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
اولین دوره مسابقات PES 2013 انتخابی جام جهانی از تاریخ 29 بهمن تا 3 اسفند 92 آغاز به کار خواهد کرد.
pes2013-300x173

اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای کشور کلاس PES 2013 به میزبانی خراسان رضوی از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۳ اسفند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با ۳ کنسول بازی Xbox،Play station 3 و PC طبق اعلام قبلی دبیرخانه این مسابقات قرار بود کمتر از ۱۰ روز دیگر در تاریخ ۲۱ بهمن آغاز به کار کند اما به دلیل حضور تعدادی از قهرمانان کشوری و به پیشنهاد مسئولان برگزاری تا پایان همین ماه به تعویق افتاد.

در این سری از مسابقات در مجموع ۳۲ نفر به بخش Final راه خواهند یافت که از این افراد تعدادی نیز برای حضور در مسابقات جهانی و تیم ملی انتخاب خواهند شد.

همچنین به نفرات اول تا سوم هر کنسول بازی و درمجموع ۹ نفر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و یک نفر از بازیکنان حائز شرایط، صاحب کاپ اخلاق مسابقات خواهد شد.

لازم به ذکر است تاکنون مسابقات مشابه توسط اداره کل ارشاد خراسان رضوی و برخی از دانشگاه های شهر مقدس مشهد نیز برگزار شده است اما این اولین دوره مسابقات است که توسط کمیته ورزش های الکترونیکی هیئتت ورزش های همگانی استان و در سطح کشور برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه برگزاری مسابقات،هزینه شرکت برای هر نفر ۳۸ هزار تومان می باشد،همچنین پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰۰ نفر در مسابقات شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در مسابقه جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه برگزاری مسابقات به شماره ۸۹۰۰۳۶۷-۰۵۱۱ تماس حاصل نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 4058
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1