صداها
 
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : طناز
اعزام هشتمین کاروان تخصصی خادمان افتخاری از خراسان رضوی به عتبات عالیات + گزارش تصویری
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۷ ق.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
هشتمین کاروان تخصصی خادمان افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، ظهر روز گذشته از جوار حریم مطهر و منور رضوی عازم عتبات عالیات شد.
عتبات

به گزارش خبرنگار صبح توس، جعفر دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در حاشیه مراسم بدرقه هشتمین کاروان خادمین افتخاری این ستاد، اظهار داشت: هشتمین کاروان خادمین افتخاری این ستاد که همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عازم عتبات مقدس عالیات شدند.

 

وی ادامه داد: این گروه شامل ۴۷ نیروی تخصصی و فنی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و مشهد مقدس است که به مدت یک ماه در عملیات ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (ص) در حرم مطهر امیرمؤمنان (ع) در نجف اشرف همکاری می‌کنند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان و عشق و ارادت بی‌بدیل مردم خراسان رضوی به خاندان عصمت و طهارت میزان کمک‌های این استان به پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) را بیش از ۵ هزار میلیون ریال اعلام کرد و ارسال بیش از ۷۰۰ تن سیمان و میلگرد را به عنوان بخش دیگری از کمک‌های مردم ولایتمدار خراسان رضوی در راستای عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار برشمرد.

 

دهنوی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) یادآور شد: این صحن به عنوان بزرگ‌ترین صحن اماکن زیارتی جهان اسلام با وسعتی بالغ بر ۲۱۶ هزار متر مربع و برآورد هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حرم مولای متقیان (ع) درحال ساخت است.

 

وی افزود: این پروژه به صورت مشارکتی و با همکاری و همدلی نیروهای متخصص از استان‌های مختلف کشور و با نظارت ستاد معین مرکزی بازسازی عتبات عالیات درحال انجام است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به اعزام ۲۱۸ نیروی تخصصی از ابتدای سال جاری تاکنون از علاقمندان به همکاری افتخاری در بازسازی عتبات عالیات مقدسه دعوت کرد به دفاتر این ستاد در ۲۹ شهر استان یا دفتر مرکزی این ستاد در خیابان طبرسی مشهد مقدس مراجعه نمایند.

 

علیرضا قهرمان ، مدیر روابط عمومی ستاد عتبات عالیات درباره جزئیات این کاروان نیز گفت: این کاروان ۴۷ نفره شامل ۲۰ نفرکارگرساده ، ۱۰ نفر سنگ کار ، ۸ نفرسفت کار ، ۴ نفرکاشی کار ، ۲ نفرگچ کار ، ۳ نفرتاسیسات و ۱ نفر نیروی ستادی می باشد که به مدت ۳۰ روز درعتبات عالیات مستقر خواهند بود.

 

 

 

انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 4056
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1