صداها
 
چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده : طناز
توزیع سبد کالا در بین ۶۰ درصد واجدان شرایط استان
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۲۸ ب.ظ
چاپ خبر
 
استاندار خراسان رضوی از توزیع سبد کالا در بین 60 درصد واجدان شرایط این استان خبر داد.
فروزان مهر

به گزارش صبح توس، محمدحسین فروزان مهر در جلسه ی کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به اثرات مطلوب توزیع سبدکالا در کاهش تورم و رونق تولید داخلی اظهار داشت: این استان به لحاظ تعداد جمعیت هدف پس از تهران با توزیع ۶۰ درصد سبد کالا بین واجدان شرایط دومین استان کشور به شمار می رود.

 

وی با بیان این که جمعیت هدف در مرحله ی اول توزیع ۸۳۰ هزار نفر است، افزود: تا پایان روز ۲۷ بهمن، ۵۹۳ هزار و ۷۲ تراکنش انجام شده که با درنظرگرفتن جمعیت تحت پوشش به لحاظ تراکنش نیز خراسان رضوی جزء استان های برتر کشور محسوب می شود.

 

رییس کمیسون تنظیم بازار خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شبکه ی توزیع استان گفت: از مجموع ۶۶۷ دستگاه کارت خوان در نظرگرفته شده برای اجرای طرح ۴۷۹ دستگاه در ۱۶۳ واحدِ توزیع فعال است.

 

استاندار خراسان رضوی توزیع کالای مرغوب در این طرح را الزامی دانست و خواستار کنترل و نظارت مستمر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت شد.

 

وی در ادامه به فعالیت نمایشگاه های عرضه ی مستقیم کالا در سطح استان و به ویژه مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: علاوه بر ارایه ی کالاهای تنظیم بازار در این نمایشگاه ها، باید به کیفیت کالا و تنوع آن به طور ویژه توجه شود.

 

فروزان مهر تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان تر شهروندان و کاهش مسایل ترافیکی نمایشگاه بهاره در دو نقطه از مشهد با فاصله زمانی برگزار خواهد شد.

 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمایشگاه اول در مجتمع ولی عصر(عج) خواجه ربیع از تاریخ ۷ لغایت ۱۵ و دومین نمایشگاه نیز از ۱۵ تا ۲۴ اسفند درمحل دایمی نمایشگاه های بین المللی و در سایر شهرستان های استان نیزز حداقل یک نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

رییس کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی با تاکید بر حضور موثر اصناف و تولیدکنندگان در هر دو نمایشگاه عرضه ی مستقیم گفت: طرح نظارت بر عملکرد بازار از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت.

 

فروزان مهر با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و ورود قابل توجه زائران به مشهد مقدس، تامین کالاهای اساسی مورد نیاز را از جمله مواردی دانست که همواره باید مورد توجه متولیان امر قرار داشته باشد.

 

گفتنی است؛ در ابتدای جلسه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین روند ذخیره سازی کالاهای اساسی و تامین میوه ی شب عید ارایه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 4057
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1