صداها
 
چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 8:27 ::  نويسنده : طناز
مسابقات فوتبال رایانه ای جام جهانی شهر بهشت در مشهد کلید خورد
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۵:۱۶ ب.ظ
چاپ خبر
 
مسابقات فوتبال رایانه ای جام جهانی شهر بهشت (pes 2013) در مشهد از امروز کلید خورد.
بازی

به گزارش صبح توس، اولین مسابقات فوتبال رایانه ایی pes در کشور در محل سرزمین بازی های رایانه ای پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد، از امروز کار خود را آغاز کرد.

 

بنا به این گزارش؛ بنا به استقبال و حمایت اقشار مختلف مردمی از مسابقات فوتبال رایانه در مشهد مقدس در آخرین روزهای ثبت نام دامون نورالدین آهنگساز و خواننده مطرح مشهدی در یک اقدام نمادین برای شرکت در این مسابقات مدارک خود را تحویل دبیرخانه داد .

 

این گزارش حاکیست، مدیر راهبردی مسابقات از استقبال عموم اقشار خبر داد و افزود: در حال علاوه بر ثبت نام کنندگان عموم ۲۰ نفر از قهرمانان کشوری و همچنین یک شرکت کننده مهمان از کشور ترکیه در مسابقات حضورخواهد داشت.

 

محمد علی صباغی ادامه داد: با توجه به استقبال بانوان از این دوره از مسابقات در سال آینده مسابقات فوتبال رایانه ایی بانوان نیز برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد : قطعا حضور خانواده ها در طول مسابقات و مراسم اختتامیه موجب دلگرمی و کسب اطلاعات در خصوص بازی های سالم رایانه ایی در مقاطع مختلف سنی خواهد بود.

 

شایان ذکر است: افتتاحیه این مسابقات و قرعه کشی در ساعت ۱۶ امروز با حضور نمایندگانی از بسیج هنرمندان، شهرداری مشهد، دادگستری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 4058
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1