صداها
 
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : طناز
موزه بزرگ خراسان نیمه دوم سال ۹۳ افتتاح می شود
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۱ ب.ظ
چاپ خبر
 
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري از افتتاح و بهره برداري از موزه بزرگ خراسان در نيمه دوم سال آينده خبر داد.
1126-c92

به گزارش خبرنگار صبح توس، مسعود سلطانی فر صبح امروز و در حاشیه بازدید از موزه بزرگ خراسان درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نیمه دوم سال آینده این موزه را تحویل و بعد از تکمیل قفسه ها و طراحی محتوا و چیدن اشیاء تاریخی، در نیمه دوم سال ۹۳ به طور رسمی بخش های مختلف موزه بزرگ خراسان به بهره برداری خواهد رسید.

 

معاون رئیس جهور با بیان اینکه عملیات احداث این موزه از ۸ سال پیش آغاز شده است، ادامه داد: خوشبختانه کار خیلی خوبی در استان در حال انجام شده است و من به مردم خراسان به خاطر احداث این موزه فاخر تبریک می گویم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از پیشرفت ۹۵ درصدی برخور دار است، یاد آور شد: بعد از تکمیل این موزه یک کار بسیار مهم و سنگین به نام تجهیز موزه داریم که امیدواریم این کار نیز هرچه سریعتر انجام شود.

 

سلطانی فر ادامه داد: موزه بزرگ خراسان ۱۸ هزار متر مربع زیر بنا دارد که دارای آمفی تئاتر کتابخانه و آزمایشگاه مخازن اشیاء می باشد و از جدید ترین و مدرن تریم سیستم های امنیتی و اطفاء حریق برخور دار است.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم عملیات اجرایی این موزه را در نیمه اول سال ۹۳ به پایان رسانده و انشاالله بتوانیم در نیمه دوم سال آینده به طور کامل موزه بزرگ خراسان را افتتاح کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 4062
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1